Uskon askeleet

A.   Kun tunnet ja olet etsivällä paikalla, olet tullut tienhaaraan, jossa sinun on tehtävä valinta mihin jatkat, vanhaa tietä, joka vie helvettiin tai tielle, joka johtaa iankaikkisuuteen Jumalan luokse.

Kukaan muu ei voi tehdä sitä ratkaisua sinun puolesta sinä olet nyt sillä paikalla.

Raamattu sanoo: Roomalaiskirje 3:23

23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla.

Nyt olet suuren kysymyksen edessä: haluatko ottaa vastaan Jeesuksen?

B.    Jeesus on kertakaikkisen ristin kuoleman kautta, jossa Hän vuodatti verensä ja antoi henkensä kaikkien ihmisten puolesta, sovittanut kaikkien ihmisten synnit.

Se on tapahtunut noin 2000 vuotta sitten kertakaikkisesti.

Sinun on vain otettava vastaan lahja, jonka Jeesus on antanut sinulle ja lähdettävä seuraamaan Jeesusta.

Sinun osuutesi on uskoa tämä todeksi omalla kohdallasi.

Raamatun lupauksen mukaan syntisi on annettu anteeksi sovitustyössä ristillä, kun uskot sen Jeesuksessa Kristuksessa.

Rukoile, että Pyhä Henki tulee johtamaan sinua taivastiellä kohden iankaikkisuutta.

C.    Kun olet ottanut Jeesuksen vastaan henkilökohtaisesti ja Pyhä Henki on ohjaamassa sinua, on aika alkaa uskossa kasvaminen.

Rukoile, lue Raamattua, aloita Jaakobin kirjeestä, sitten Johanneksen kirjeet ja evankeliumi.

Voit jakaa kaikki elämäsi asiat Jeesuksen kanssa ja Hän johdattaa sinua kaikkina elin- päivinäsi.

Liity seurakuntaan ja käy ahkerasti oppimassa ja tutustumassa muihin kanssamatkaajiin, jotka ovat aivan tavallisia ihmisiä, mutta pelastettuja.

Olet sydämellisesti tervetullut Someron helluntaiseurakuntaan!

Someron Helluntaiseurakunta
Sepäntie 8, 31400 Somero. Vanhemmiston puheenjohtaja: Kulmala Eero Puh:0504918545
Tilinumero: FI5443271040015501
toimisto@someronhelluntaiseurakunta.net